Sunday, April 18

my 21st birthday present

Assalamualaikum.
aku ingin berkongsi pengalaman satu hari (sabtu 17/4/10) yg mungkin agak kelakar dan sangat seronok untuk diimbas kembali, bangun seawal jam 8am kemudin bergegas untuk ke PC Fair. hanya kami bertiga daripada BMI, G, Palie n aku menaiki putra LRT. kemudian, setibanya di KLCC seawal jam 10am. aku dan palie mengenakan breakfast di food court klcc sementara G yg sedang di dalam misi dietnya, menunggu kami di Kinokuniya. jumlah perbelanjaan breakfast ketika itu, RM 12.

Kemudian kami menjejakkan kaki ke KL Convention Centre. Disana kami berjuma dengan ramai dak2 FET spt, zaim, ustad, dsb. kami menunggu panjang disana yg datang dari rumah. di dalam dewan sehingga jam 2pm. kemudian, aku mengundur diri menuju ke ancasa hotel di jalan pudu. disana aku rehat sebentar berjumpa dengan ayahku, mamaku serta adikku.

pada jam 5ptg, kami berempat, keluar ingin mencari sesuatu buat diriku. melihat telatah ayahanda dan bonda ingin mencari teksi menuju ke bukit bintang sangat mencuit hati. aku kemudiannya mencadangkan agar menaiki tren utk lebih mudah. plaza rakyat -> hang tuah ->jln imbi. route utk kali ini. jalan kaki di shopping mall times square bersama family sgt seronok.
kemudian menukar destinasi ke low yat.

disana jumpa apa yg ku nak. kini dia da jadi milikku...

NOKIA X6

kemudian, dari bukit bintang -> jln imbi. aku menghantar ayahanda dan bonda menaiki teksi pulang ke ancasa hotel. aku.? masih berada di times square sehingga jam 9pm dan kemudian, terus pulang ke BMI..
terima kasih ayahanda dan bonda menghadiahkan aku sebiji hp kpdaku..
menitis air mataku
pngalaman berjln2 ditgh kota bersama family sgt menghiburkan hati...

5 comments:

Izza Arsyika said...

seronoknye :)

dia punye 'watak utama' secebis je...permulaan je yg panjang. hehe. kenapa pak uda and family datang jumpa kat ancasa hotel?

Yup. berjalan2 ngan family memang seronok. kalau saya nak shopping kasut, mesti ajak mak saya :)

syazwan akid said...

xde mood nk taip pnjng2.. mula2 je smngat. haha..
last2, tulis pe yg nk tulis je..
hik2..
pak uda mse tu de meeting kt sne, so, mama n adik pi tidur sane. saje je..
:)

hafiz said...

akid!
seyes aku xtau birthday ko..wat da f***...sory kid..nme jer duk 1 uma..tp aku xtau..btw kid,semoga pnjang umor..n thn depan birth ko,make sure parents ko bg Iphone plak..hihihi
sory kid

syazwan akid said...

haha.. noproblem.xde mslah pun.. :)

fzikuz said...

owhhh.. ni ke citer sbanar di sebalik Nokia Touch Screen.. =)