Sunday, June 5

baby tengok wayang??

gambar hiasan
Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Post kali ini i ingin membincangkan isu yang ada diantara kalangan manusia yang xreti-reti menyusahkan orang. First of all, i nk minta maaf awal-awal sebab berkemungkinan, post ini akan menyentuh hati, naluri dan juga perasaan si pemakan cili. Dan sebagai peringatan mungkin ada beberapa kata kesat yang tidak sesuai untuk golongan 18 tahun kebawah membacanya. Oleh hal yang demikian, kepada mereka yang tidak suka akan post ini boleh dislike pada comment di bawah. Haha...

I baru pulang menonton wayang di salah sebuah pawagam terkemuka di tengah-tengah kota kuala lumpur. Hari ini, i tengok cerita X-Men First Class. Pergh.. mmg first class la. Baru i dapat tau, history of the x-men characters. Overall untuk movie ni i bagi 4 STAR w0o.. Kepada mereka yang belum menonton filem ini lagi, sila lah ke pawagam berhampiran, dan jangan pulak u all tunggu Astro First sebab Astro First just produce filem tempatan je.

Berbalik kepada tajuk post ini, ade ke bang*ng family bawa masuk bayi dalam panggung. Kalau sape x faham, ni i caps lock jap, BABY. Kalau baby tu fhm bila suh senyap xpe, ni tgh-tgh cerita boleh plak nangis. Spoil. i bukan nk salahkan baby tu sebab ye la, dia bukan fhm apa-apa pun. Cuma parents/penjaga kepada bayi tu yang boleh dikatakan spesis pentingkan diri yang b*ngong. Der, klu ye pun both of you kaki tgk wayang n masih lagi perasan muda dek 1st baby baru lahir, xyah la bawa baby yang xberdosa tu masuk panggung. recruit la mne2 baby sitter.

Kalau tgk cite kungfu panda ke, a bugs life ke, i xksah sgt sebab i akan cuba ubah mentality pemikiran i yang bahawa cerita tu mostly kana-kanak yang akan tengok. So, klu depa wat bising dalam panggung pun i xksah sangat sebab mental da ready. Klu nk sumbat baby dalam tu pun xpe. Tapi ni come on la, x-men kot. unsur ganas, sex, semua ada. x sesuai untuk mereka yang bawah 13thun. Hmm.. Udahlah, klu taip panjang-panjang pun bukan ade couple yang terasa ni nk baca. Pada mereka sahabat-sahabat diluar sana yang sudah pun mendirikan rumah tangga, fikirkan yang terbaik untuk anak-anak, jangan pentingkan diri, hormat penonton yang lain. peace.

4 comments:

Nurul Shaheedah said...

mmg terbaik. kdang2 tak suka parents bwk baby p tgk wayang. baby tu tak phm sepatah haram pn cite kt wayang tu.

syazwan akid said...

ntah la, xtau nk kata apa lagi.. :)

fazae said...

:) nice bloggtp kann awakk kalau letakk shoutmixx lagi baik :D

syazwan akid said...

rasenye ade je shoutmix kat tepi tu..