Thursday, June 24

tag by syaza

Kali ini aku telah ditag lagi. :)
Bagi menghilangkan mood kebosananku, dengan rasa bangga, aku pun buat je la.

10 FAKTA TENTANG SAYA :

  1. saya anak sulung
  2. saya study di UniKL British Malaysian Institute
  3. saya seorang yang poyo, perasan handsome, over confident
  4. saya juga mengalami masalah untuk menerima kutukan/pendapat org lain
  5. saya tak suka berdebat dan bercakap banyak
  6. saya seorang yg berkepimpinan dan bertanggungjawab
  7. saya sangat pemalas
  8. saya suka melakukan aktiviti yang baru
  9. saya tak takut cabaran malah saya sangat suka
  10. penyokong setia Red Giants




10 PERKARA YANG MENAKUTKAN SAYA :

  1. accident
  2. lemas
  3. miskin
  4. kantoi
  5. fail exam!!!
  6. kehilangan orang yg tersayang
  7. kiamat
  8. pembangkang memerintah
  9. bumi musnah
10. mati

10 PERKARA YANG SELALU SAYA SEBUT
  1. uit
  2. hmm....
  3. ok
  4. x sure
  5. hehe
  6. tdo
  7. salam
  8. a'ah
  9. hehe
  10. ic

10 PERKARA YANG AMAT BERNILAI BUAT SAYA :

  1. family
  2. sahabat
  3. bff
  4. duit
  5. hp
  6. laptop
  7. pengalaman
  8. semua benda org bagi
  9. semua benda saya beli
  10. gambar


10 'PERTAMA KALI' DALAM HIDUP SAYA :
  1. pertama kali ke oversea ketika umur 5 tahun
  2. pertama kali mendapat sijil adalah ketika di tadika berumur 6 tahun
  3. pertama kali bermalam di rumah panjang orang iban pada 2009
  4. pertama kali main bowling mendapat score 88
  5. movie pertama yg ditonton diwayang adalah movie space jam
  6. pertama kali mimpi basah seusia 14 tahun
  7. pertama kali bersanding ketika usia 12 tahun
  8. pertama kali bermain salji di genting highlands :p
  9. pertama kali homesick ketika berada di mrsm muadzam shah
  10. pertama kali derma darah ketika umur 18 tahun
7 ORANG YANG DITAG :
sape yg rase rajin anda boleh la buat ni.


No comments: