Tuesday, November 29

makan makan

 Assalamualaikum.

Kira hampir tiga minggu I x update blog ini, first of all ucapan ribuan kemaafan kerana sebelum ini sibuk dengan exam dan juga perkara-perkara biasa untuk pelajar final year, which is tiga huruf yang menjadi igauan semua yang bergelar pelajar. FYP. Hehe.. apa-apa pun semua ini berlaku dengan mudah sekali walaupun ada sedikit masalah pada awalnya. Dan apabila semua ini berakhir, alhamdulillah, mampu menarik nafas lega.

Well, I just nk share makan malam I yang boleh dikatakan sangat seronok memandangkan mungkin ini antara makan malam terakhir kami bersama yakni ex-fet batch 4 unikl bmi. Walaupun x semua dapat menghadiri dinner ini, tetapi dapat mengumpulkan seramai ini sudah cukup memadai dan sangat menyeronokkan. Tempat perkumpulan ini diadakan di Mali's Danau Kota. Kami mungkin x mampu untuk mengadakan dinner di restoran mewah memandangkan kami sedar taraf kami sebagai seorang student. wakaka.. yo o je. :)

Xnk cerita banyak, just nk update blog yang sunyi ini dengan cerita yang mungkin dapat membalut kerinduan followers blog ini.  
makan makan dan makan
 
kami

No comments: