Sunday, April 19

hari best

Pagi jam 8am, ku bangun trus bersiap untuk menduduki kuiz maths yg terakhir. at last, siap juga kuiz itu. Tetiba, diri ini sangat rindu untuk balik rumah. Huhu.. almaklum lar, walaupun umah dekat je ngan kolej, tpi, diriku ini jarang balik kerana terlalu banyak tanggungjawab di BMI yg tercinta ini(kononnya). Kalau ku melangkah kaki pulang ke s.alam, maknanye, diriku ini tidak akan ke selection tenis BMI yg akan dijalankan selama 2 hari.
Hmm... diriku termenung....

Nafsu kepulangan ku kerumah sangat membuak2 ketika itu. Lalu, ku meneruskan niatku utk pulang kerumah dan meninggalkan cita-cita untuk mewakili BMI dalam sukan tenis. Huhu.. (kecewa)

Nasib ku sangat beruntung apabila diriku ini pulang kerumah dengan menumpang kereta family junior ku, afiq. Sampai di umah, diriku ini disambut dengan lunch- Soto!! Best2!!!
Then, ku ke salon rambut untuk memotong rambutku yang telah berada bersamaku semenjak 2 bulan lepas.. Huhu.. Malamnya, ayahku, belanja dinner di restoran thai sempena dengan hari kelahiran ku yang ke 20. Huhu.. Sangat2 terharu kerana jarang dapat meluangkan masa bersama2 keluarga semenjak diriku ini sangat bz bersama tanggungjawab. Huhu... Lebih menggembirakan lagi apabila pasukan kegemaran hidup matiku-Selangor telah melayakkan diri ke perlawanan akhir Piala FA untuk kali yg ke berapa ntah. So, sabtu ini, Bukit Jalil, nantikan kehadiranku disana!!

MOga Kegembiraan ini berkekalan hendaknya... HUhuhuhuhu
no war..tempat menjamu selera

menu malam itu

bersama bonda dan ayahanda tercinta