Wednesday, September 9

Grand Bebuka Puasa

Assalamualaikum.

Huh..!! Hampir sebulan diriku ini tidak meng'update'kan blog. Ditengah-tengah kesibukan belajar, ditengah-tengah kelambakkan assignment, ditengah-tengah beraturnya kuiz dan test, ditengah-tengah masalah lain, diriku ini cuba untuk meluangkan masa untuk menaip serba ringkas apa yang berlaku dalam beberapa hari yang lepas sebagai membalas budi kepada mereka yang mengikuti blog ini.
Pada hari Ahad yg lepas, kid telah pun mengikuti satu jamuan berbuka puasa bersama company baru. Aktiviti ini dinamakan Grand Berbuka Puasa yang diadakan di Coffee, Sugar and Spices, Ampang Waterfront, Ampang. Kesimpulannya, Aktiviti di sana agak meriah kerana bukan setakat dihiburkan dengan aneka makanan yang banyak tetapi kami juga dihiburkan dengan beberapa aktiviti kelakar sebagai memenuhi agenda pada malam itu.
Bersama kid juga pada hari itu adalah, Jang, Pali, Ada, Alia, n Timah. So, kami berlima menikmati juadah berbuka puasa bersama-sama. Sedikit terkilan ingin disampaikan kepada pihak restoran bahawa, mutu "refill" perlu dibaiki pada masa yang akan datang.
Itu saje kot.



1 comment: