Saturday, February 6

Bosan-Bosan

Salam,
Pejam celik kita sudah berada di dalam bulan Februari. Baru rasa seminggu yang lepas ak mendaftarkan diri untuk semester ini. Minggu datang bertalu, tetapi ak xtau apa yang aku da belajar untuk semester ini. Sedang ak mendengar lecture, ak masih lagi hanyut keseorangan di belakang kelas tidak memahami apa yang diajarkan oleh lecturer itu. Lalu, ak berhasrat menjadi seorang komposer muzik sebentar. Sebagai satu perkongsian pengalaman, aku akan tuliskan satu lirik lagu Melayu yang aku telah direct translatekn kepada English. Lagu yang terngiang-ngiang di dalam kepala aku ketika itu adalah, Kuala Lumpur nyanyian Alleycats.

Kuala Lumpur
your smiling
in this morning
it's so meaningful
because love is grow again
after long drought season

on the highway
at the signboard
i can see your face
with lots of word
and also our love
happy ever lasting

when i wrote love poem
and national remembered monument
it's like smiling inside silent of happiness
giving us support in love
it will shining forever



haha.. kadang-kadang aku tergelak lepas nyanyi lagu ini. Kepada pembaca blog ini, kot-kot kalian nk nyanyi sila nyanyikan dalam nada Kuala Lumpur nyanyian Alleycats. :)
selamat berjaya

No comments: