Monday, May 18

Hari ke 2 FIST UniKL - KMK Orientation

Rabu 13/5/09

Hari kedua...
Hari ini kami xde aktiviti sangat sebab esok baru bermula kerja-kerja kami sebagai seorang fasi di KMK. Hari ini just sebagai pengenalan kepada aktiviti-aktiviti kami sepanjang kami berada di sini. So, pada mulanya, ada perbincangan terhadap LDK-LDk yang akan kami laksanakan then discussion itu, discussion ini. Lepas abih discus, pada petangnya, Nazri datang KMK. So, kami pun berpakat untuk keluar makan. Kid, ji, panjang n naz.. Naz yg drive. First kteorg g makan cendol yg agak sedap di tepi jalan kulim. hoho.. lepas menikmati cendol tu, kteorg pun pegi melawat umah Naz. Lepak2 diumah Naz.
Then, pada maghrib itu, kami dijemput oleh pali untuk dinner di rumah nya. So, hari ini sahaja, 2 umah kid melawat. haha.. Makan ayam sambal yg di oven kan seekor!! pergh. agak mengenyangkan lar.. Sedap gle..

Malamnya de slot bersama Mdm Azlina, So, die just explain how to interac or public speaking in front of the students. So, sebagai praktikalnya,setiap sorg daripada kami terpaksa public speaking, Adu.... Alhamdulillah lar, walaupun ku mengeluh pada awalnya, tpi at last, ku berjaya dengan yakin berpuublic speaking di depan fasi-fasi lain. :)
sewaktu di rumah nazri


dirumah pali

dirumah naz

No comments: