Monday, May 18

Hari ke 6 FIST UniKL - KMK Orientation

Ahad 17/5/09

Akhirnya, hari ini merupakan hari terakhir ku berada di Kolej MARA Kulim. Bersiap diri pada jam 7.30am ketika melihat rakan-rakan lain sedang nyenyak menikmati tidur dalam suasana yang sejuk. After dah bersiap, kid pun menuju ke Dewan Besar untuk bersama-sama menyertai slot Majlis Penutup Minggu Orientasi Kolej MARA Kulim 2009/2010. Sampai-sampai sane, student da ramai, then kteorg dapat task untuk menyambut ketibaan pengarah untuk masuk ke dalam dewan.

::: pengarah tiba :::

masuk ke dewan dan kid dok seat 6 dari depan. So, macam biase ler, kne nyanyi lagu negaraku, n MARA. After nyanyi, dengar lar ucapan dari setiap wakil program, then ucapan daripada Tuan Pengarah. Last skali kami menyanyikan lagu tema program. Lepas da abih sume tu, de sesi bergambar fasi bersama tuan pengarah. Mase tu niat dihati x sabar-sabar nk balik KL. Tetiba plak tuan pengarah kata, die nk belanje makan mse kul 12 noon nnt. So? xleh balik lagi lar jawabnye. Orang nk belanje kn, pe lagi, jgn tolak. Then, Kaunselor plak jemput fasi-fasi unikl untuk ke dewan seroja untuk menikmati sedikit juadah. Pergh, makan mee kari. Sedap-sedap. Hehehe.. Selepas siap packing, kami pun berkumpul di Dewan Besar untuk berjumpa buat kali terakhir bersama-sama dengan adik-adik Fist. Pertemuan singkat diakhiri dengan perpisahan. Mudah-mudahan, ini bukan perpisahan yang selama-lamanya. :)

Kami pun menuju ke Restoran Manggis pe ntah di Kulim. Dekat je ngan KMK. Juadah tengah hari disana not bad r, diriku ini kekenyangan yg teramat sangat apabila dapat menikmati juadah org belanje. Hehe.. Selepas itu, setelah bersalam-salaman dengan rakan-rakan yg stay di kulim, kami menaiki bas n bertolak kembali ke KL. Bertolak pada jam 1.30pm drpd kulim n tiba di KL City Campus pada jam 6.45pm.

Sebagai kesimpulan, aktiviti atau program ini sangat menggembirakan dan menyeronokkan. Hopefully program seperti ini akan diteruskan pada masa yang akan datang. peace..

di pintu dewan besar

sebelum pulang ke KL

menikmati juadah tengah hari bersama pengarah

No comments: