Sunday, May 9

enjoy b4 last paper

Salam...
Cerita ini sudah pun lama berlalu, tetapi bagi memenuhkan post-post untuk bulan ini, aku berbesar hati untuk berkongsi pengalaman diriku bersama house-mates dengan aktiviti yg tidak dirancang.

Aktiviti ini berlaku pada hari Selasa, May 4.

Kisah bermula pada suatu ketika tengah hari di Restoran Denyutan Lidah, Gombak. Sambil menikmati juadah tengah hari di sana, terlintas satu perkataan daripada saudara G mengajak kami untuk menonton wayang. Tanpa berfikir panjang, kami semua bersetuju. Ketika itu aku sedang berada di rumah dan tidak mengetahui akan aktiviti mereka ini. Apabila semua telahpun bersiap, kami bertolak dari BMI pada jam 2ptg.

Destinasi pertama kami menuju ke Jusco Kepong. Setibanya kami disana, kami dikejutkan dengan panggung wayang tanpa bekalan air-cond. Pergh.. x sanggup kiranya kami ingin menonton wayang disana tanpa bekalan air-cond. Then kami menukar destinasi menuju ke Brem Mall. Alhamdulillah, disana air-cond ade and orang pun x ramai.

And buat pertama kali, aku menonton wayang menggunakan company baru yakni Big Cinema. Not Bad, kerusi pun empuk, luas and sound system pun ok dan yang paling penting x ramai org. Sangat seronok. Then malam itu, kami ingin menambahkan keseronokan kami dengan membeli Dominos pizza dan barbican. Tidak berniat untuk cerita dengan lebih panjang, just enjoy gambar-gambar di bawah.. :)


jang dan pizza


4 large pizza


jang dan woody

dlm perjalanan

2 comments:

Syed Fauzi said...

kid bukan restoran denyutan lidah la waktu tu =) kan kita makan kat melati

syazwan akid said...

hehe..sori, xtau.. :)