Monday, November 22

tunjuk barang

Assalamualaikum,
Apa Khabar kepada pembaca setia blog ini? Semoga kalian berada di tahap yang sangat memuaskan.
Actually untuk post kali ni xde la penting or istimewa sangat pun seperti post-post terdahulu dimana lebih banyak menceritakan pengalaman-pengalaman sepanjang hidup ku, tetapi untuk post kali ini yang diberi tajuk tunjuk barang adalah ingin berkongsi kepada semua ketika aku berkemas untuk daftar keluar daripada hostel semester ini.

Almaklum, setiap minggu jika tidak keberatan dan tiada tanggungjawab yang dilaksanakan di kolej, aku akan pulang ke rumah untuk merehatkan minda. Dan sepanjang semester ini, sedikit demi sedikit barang-barang dan koleksi peribadi akan aku bawa ke kampus ini. Lastly, bile time menghimpunkan semua barang-barang untuk di pack dan di bawa pulang, nah, ambil kau.. penuh sarat diatas dua katil. Haha.. 
tunjuk barang 1
Macam manalah kalau org tu ade cabar suh balik sendiri xyah suh parents ambik. Mana nak letak sume barang ni? Dalam LRT? mungkin boleh, tpi x pasal-pasal kene sumpah dengan penumpang lain cuz nak transfer satu-satu barang ke dalam train. Tapi kalau try mesti sweetkan. Tengoklah,  bila da ada keberanian untuk buat begitu, akan aku buat satu hari nanti.
tunjuk barang 2
Nanti keluarlah plak komen, kata barang-barang leh simpan dalam stor yg che wan sediakan. Ahakz.. A'ah ek, betul gak tu, kenapa la x terfikir. Untuk pengetahuan, semua barang-barang aku akan di renewable setiap semester. so, klu tinggal dalam stor, jawabnye, x ambik la next semester. Hehe.. Nanti de jawapan sini plak kata, kalau camtu, tinggal je la, dalam stor, sedekah kat cleaner. Hehe.. sweet gak tu. Tapikan drpd sdekah kt cleaner, lebih baik kalau aku simpan kat umah, then jual balik barang-barang yg xnk tu . wow, Entrepreneurship. Haha.. 

Apa-apa pun, post ini bukanlah niat untuk menghentam sesiapa, just nk share and nk memeuhkan post di dalam blog ini. Xde la nampak kosong je. Hie... Alang-alang tgh rajin nk menaip. So, ingat sampai disini sahaja, jumpe lgi next time. :)

No comments: