Friday, January 28

bersiar-siar di DARC

Assalamualaikum.
Wah, sudah berhabuk blog ini. Last time i update 16 january, now da 28 january. Lama tu. Almaklum la, bila class da start confirm-confirm i akan jarang update blog. Actually banyak benda i leh share sepanajang 12 hari i x update ni. Tapi bile da banyak event yang lepas, so rasa cam malas nk taip banyak-banyak. Apa-apa pun i akan cuba untuk update beberapa event yang menarik untuk i share bersama dengan pembaca setia blog ini.

Pada beberapa hari lepas yang i dah x ingat, tapi yang i tahu mase tu weekend. I bersama Jang menunggang motosikal mencari satu tempat yang i sendiri baru tahu akan kewujudan tempat ini yakni tempat menunggang kuda. What? Yes, Menunggang kuda. Best tu. Bagi mereka yang dah ada kuda sendiri mungkin merasakan aktiviti ini tidak lah begitu menyeronokkan tapi bagi i yang jarang memegang kuda malah menunggang kuda, pengalaman berada di stable kuda sangat seronok apatah lagi di kawasan Lembah Kelang.

DARC adalah ringkasan daripada Denai Alam Recreation Club yang terletak di Shah Alam menyediakan perkhidmatan rekreasi utama yakni menunggang kuda. So bagi mereka yang menetap disekitar ini, bolehlah mencuba rekreasi ini bersama keluarga. Selain daripada menunggang kuda, u all boleh juga mencuba permainan Archery dan juga pelbagai jenis permainan yang masih lagi sedang di upgrade.

Apa-apa pun tu je yang i nk share, boleh la jenguk-jenguk gambar kat bawah ni mase i visit park ni. :)
Sebagai untuk promote club ini kepada pembaca, u all boleh visit website ini untuk maklumat lebih lanjut.
http://www.darc.com.my/

horse feeding
arena

bapak besar kuda ni

No comments: