Saturday, January 15

fyp bermula

Assalamualaikum.
Fuh, baru sekarang boleh menaip kat blog ini. Bukan apa, minggu pertama pembelajaran agak bz dengan persediaan mental dan fizikal yang masih lagi tidak tentu hala. Ditambah pula dengan perkara besar dalam pengambilan ijazah ini iaitu isu Final Year Project. Pergh, x sangka diam x diam akhirnya i berjaya menempuh cabaran dan dugaan sehingga menjejakkan kaki ke tahun terakhir. Senyum seorang-sorang kejap.

Dalam post ini i just nak share dengan u all tajuk yang pilih untuk fyp. Tajuk die agak panjang dan i secara jujur x tahu menahu apa kebende sebenarnya yang diinginkan oleh tajuk ini. Dan untuk project ini juga, i xtahu apa-apa pun yang perlu ditahu oleh seorang pelajar tahun akhir. Haha.. kejamkan. Apa-apa pun, i akan cuba dengan bersungguh-sungguh untuk study dan melakukan yang terbaik untuk final year project ini.

Kat bawah ni i ade share beberapa gambar untuk tatapan umum berkenaan dengan tajuk fyp i. So, ia ada kene mengena dengan Psoc. So kepada mereka yang arif dengan ilmu ini diharap dapat membantu i untuk menjayakan project ini dan i kalau ada orang tolong, i suka belanja orang itu. So, boleh la kita dinner kat menara KL ke, kepada mereka yang dapat membantu i untuk fyp ini :)

Later k...
view from bmi fyp website
my project title
benda ni i akan main
software ni i akan guna
PSoc

3 comments:

b O N g F a R a said...

gd luck kid.
jom kte sme2 jayakan fyp ni, dan habiskan pengajian kte kt bmi ni ngn jayanya. :)

muhammadthoriq said...

wow, mcm best je tp x pena dengan pon ape tu Psoc.
all the best akid! :D

syazwan akid said...

eton, yeah, gud luck gak... :)

thoriq, aku pun bru dengar. hahaha tq btw...