Sunday, December 19

arabic dinner

Assalamualaikum,
Sepatutnya, malam ini i plan just nk dok umah je, sambil² dinner leh tengok bola match between Vietnam dan juga Malaysia. Ntah macam mana, my parents gtau suh bersiap, kita nk dinner kat luar, my uncle belanja. Wow. best gak tu makan ramai² tpi yang x bestnye miss la nk tengok bola malam ni. Tapi xpe, family first org kata :) Tambahan pula my mum kata, my uncle nk belanja kat restoran arab. Pergh, da lama x pekena nasi arab ni. Tapi kat mana ek area² sini?

restoran zam zam
arabic food
Then we went to sec. 9, beside the plaza masalam, the commercial area, there is one big building which is to me, is like a new building. Yeah, i have not been here such a very long time, so i can't tell whether it is new or not.Don't worry, it is not big deal. The important is, i boleh melepaskan rindu pada nasi arab. Duduk je kat seat, pergh, ade live match bola, so, bertambah² la seronok malam itu. Kepada mereka yang ingin mencuba restoran ini, boleh la datang kat sec.9. Cari la around² situ je. Kat bawah ni ade gambar restoran tu. Very big.

mandy lamb, dalam talam lagi
Yeahh..finally, FT Vietnam 0-0 Malaysia. Malaysia go through to the final on a 2-0 aggregate. and of course, i akan ke stadium untuk final match ini. Jum ramai². Bukan ape, asyik i sorg² je jalan². X kesian kat i ke? hehe.. anyone interested to join me, do pm me early so that i can manage my schedule. See you there at Bukit Jalil, Insyallah...

No comments: